niedziela, 30 marca 2014

[02] They don't see this monster.

Hej wszystkim!
Jejciu, tak strasznie się denerwuję. To moje pierwsze zamówienie dla Aqua Senshi. Starałam się, a co wyszło - oceńcie sami :)



Więc wykorzystałam Plumb - Don't Deserve You, tak jakoś mi się wpasowała, mam nadzieję, że to nie problem ;) Co do napisów - mam nadzieję, że będą pasować, nie jestem zbyt twórcza w wymyślaniu ich. 
Co jeszcze... A! Ten fragment na samym początku (ten świat nie ma miłości...) - mam nadzieję (znowu), że może być. Jeśli coś trzeba poprawić, to napiszcie, a oczywiście to zrobię. 
Nawet nie wiecie jak się denerwuję. haha
Dobrze, nie przeciągam już. 
Czekam na szczerą opinie :)

Monica

5

  1. No wiec tak będziemy bezlitosne : To jest zajebiste, piękne, cudowne, kochamy Cię za ten zwiastun. Jest niesamowity i wgl. Słowa, które dobrałaś niesamowicie pasują. Jak tylko wstawię zwiastun to również Cię tam polecę, bo masz talent.
    Dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno ;) aż się popłakałyśmy obie na tym zwiastunie hahaha.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że spełniłam wymagania :) i przy okazji - podziwiam Was za pomysł na tą historię :)

      Usuń
  2. Bardzo piękny zwiastun :) znasz jakieś fajne piosenki podobne do tej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raczej nie. Tą podesłały mi zamawiające :)

      Usuń

©Zaula