poniedziałek, 14 kwietnia 2014

[05-06] Let me die with my love.

Hej :)

Przychodzę z dwoma zamówieniami. Przepraszam, że tak długo no ale szkoła itp.
Będę się streszczać :)



Nie miałam zbytnio pomysłu na napisy, mam nadzieję, że się spodoba. Wyszedł dość krótki, ale jestem z niego nawet zadowolona. Mam nadzieję, że Tobie również się spodoba :)





Na początku prosiłabym o wstawienie buttonu. Dodaje zwiastun, jednak jeśli w ciągu tygodnia nie dodasz linku, lub buttonu, to niestety będę musiała go usunąć, oraz wpisać cię na czarną listę. Liczę jednak, że po prostu zapomniałaś :) może też ja po prostu nie mogę znaleźć linku :P Co do zwiastuna. Nie miałam na niego pomysłu, odrazu się przyznam. Długo myślałam, ale nic nie przychodziło mi do głowy. W końcu jednak zrobiłam.  Również jest dość krótki, za co przepraszam.  Miałam też problem z znalezieniem gifów, ale mam nadzieję, że się spodoba. :)

To tyle, pozdrawiam

Monica


4

  1. bardzo ale to bardzo dziękuję :*****
    podoba mi się :D Dobra robota haha :)
    zaraz go dodam na bloga, aa o buttonie przepraszam, zapomniałam, ale juz dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...na początku chciałabym podziękować za zwiastun. Bardzo mi się podoba.
    Jest tylko jeden minusik,ale to taki malutki mini mini minusik :] Piosenka moim zdaniem nie pasuje,ale ok. Rozumiem,mój błąd. Mogłam sie bardziej określić,ale mimo to jest strasznie fajny :*
    Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to miałam duży problem z wyborem piosenki. Raczej nie słucham rocka i nie wiedziałam jaka piosenka by pasowała :(

      Usuń
    2. Okej,okej...Rozumiem :>
      ALE I TAK JEST MEGA <3 Dzięki :D

      Usuń

©Zaula