środa, 23 kwietnia 2014

[08] The girl who loved too easily

Hej, przychodzę z kolejnym zamówieniem. Jest dla Madzia Sikora. Robiło mi się go bardzo przyjemnie i jestem dość zadowolona (ja  nigdy nie jestem w pełni zadowolona z tego co tworze). No cóż, mam nadzieję, że Ci się spodoba. 

[ nie chciał się wgrać :( ]

Co do zwiastuna dla Starunna, niestety nie jestem w stanie go wykonać, bardzo przepraszam :(

A tak w ogóle - jak Wam minęły święta?

Monica

1

  1. Jejciu ! *-* Odwaliłaś kawał dobrej roboty!! Baardzo mi się podoba! Cieszę się, że robiło Ci się go przyjemnie. Jestem naprawdę zadowolona! Podoba mi się, że wszystko jest czarno-białe, wszystko idealnie pasuje do siebie... No po prostu mega! Aż łezka leci. ;) Jestem Ci niezmiernie wdzięczna! Święta minęły dobrze. :D Mam nadzieję, że Ty również fajnie je spędziłaś. Jeszcze raz baardzo Ci dziękuję, że podjęłaś się i wykonałaś zwiastun, który tak bardzo mi się podoba. Napisy - Extra. No po prostu wszystko jest zrobione na 6! <3
    Pozdrawiam!
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń

©Zaula