czwartek, 26 czerwca 2014

[21-23] We are all different.

Witajcie znowu!
Co tam u Was słychać? Cieszycie się nadchodzącymi wakacjami? Ja tak i nie. Będę mogła się w końcu wyspać i nie będę musiała się przejmować, ze w poniedziałek mam jakąś karkówkę czy sprawdzian, ale będę tęsknic za znajomymi. Poza tym w ciągu roku szkolnym mam najwięcej weny do pisania opowiadań i ochoty do czytania książek, oglądania filmów i seriali oraz robienia zwiastunów.
No dobra, nie będe Was zanudzać moimi problemami ^^
Przygotowałam dla Was dzisiaj trzy filmiki. Nie przedłużając zapraszam do oglądania i komentowania. 

Zamówienie dla Klaudii Bieber

Zwiastun mi się podoba. Piosenka jest moją jedną z ulubionych, a głównej bohaterce twarzy udziela moja ulubiona aktorka. Myślę, że gify pasują do poszczególnych napisów. Czekam na twoją opinię :*


Poprawione zamówienie dla Diany...♥

Mam nadzieję, ze teraz lepiej pasuje do fabuły :)

I na koniec mam Wam do zaprezentowania kolejny już filmik urodzinowy jaki miałam okazję zrobić. Tym razem zrobiłam go dla mojej przyjaciółki :* Ciekawa jestem Waszej opinii, bo ona aż nad to go zachwala.Ja nie jestem jakoś specjalnie do niego przekonana, ale poczekam co wy o nim sądzicie.


I to by było na tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, ze filmiki się Wam podobają. Czekam bardzo cierpliwie na jakieś zamówienia. Proszę chociaż o jedno nie ważne jakie! Po prostu żeby było, okay?
A tak przy okazji założyłam sobie wczoraj GG[50982798], więc jeśli ktoś chciałby sobie ze mną popisać to zapraszam!
Tak wiec przypominam o składaniu zamówień, a jeśli nie to możecie również napisać swoje propozycję jaki filmik chcielibyście aby zrobiła.
Buziaki i do usłyszenia :*

4

  1. Hej, zapraszam na nowego bloga z Harrym. Mam nadzieję, że się spodoba. Proszę zostaw coś po sobie, jeżeli tylko oczywiście chcesz :) http://dark-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz, że tak późno :)
    boże dziękuję Ci za tak wspaniały rozdział ♥
    bardzo mi się podoba, dziękuuuuuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boże, zwiastun a nie rozdział hahah XD słownik w telefonie i tak jakoś kliknęłam ;_;

      Usuń
  3. W jakim programie robisz zwiastuny? :)

    OdpowiedzUsuń

©Zaula