wtorek, 3 czerwca 2014

Nabór zamknięty.

Hej,
Zapewne nie może się już doczekać, jaką decyzje podjęłyśmy w związku z naborem w Zwiastunowni.
A więc tak, wybrałyśmy dwie dziewczyny, które naszym zdaniem sprawdzą się najlepiej, są nimi Natka99 i Natalia G. Przyjmujemy je na miesiąc, na staż, a po tym czasie wybierzemy najlepszą.
Dziekujemy wszystkim, którzy wysłali zgłoszenia i wierzymy, że kiedyś gdzieś im się uda, ale niestety nie tu.
Gratulujemy przyjętym.

2

  1. Hej, nie wiecie nawet, jak bardzo się cieszę!:D Strasznie wam dziękuję!;) Moja siostra była świadkiem tego, jak zareagowałam: wbiegłam do jej pokoju i zaczęłam tańczyć i skakać, jak jakaś wariatów!:P
    Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że nie zawiodę waszych oczekiwań:)
    Pozdrawiam,
    Natka99<3

    P.S. Czy zwiastuny mamy wykonywać dowolne, czy podanie nam wymagania + masa pytań, które ulatują z mojej głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!
    Serio ja? :D Nie spodziewałam się tego :3
    Strasznie Wam dziękuję! Normalnie jak dostałam wiadomość od Dominiki i dla upewnienia zajrzałam na bloga to normalnie zadławiłam się kawa xD Tak cała ja..... :)
    Czekam na jakies polecenia z Waszej strony xD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

©Zaula