wtorek, 8 lipca 2014

[26 - 28] It can be end

Hej, dzisiaj przychodzę do was z 1 zamówieniem i 2 zwiastunami:) Jeden z nich jest na bloga mojego i siostry, a drugi, taki o przyjaźni:D
A co tam u was? Jak wam mijają wakacje? Świeci słoneczko, czy pada?? Bo u mnie pogoda nie może się zdecydować:D

Zamówienie dla Elly:
 
 
Nawet mi się podoba:) Pierwszy raz zastosowałam przejścia, bo byłby za długi:)
Co do muzyki, to zadanie miałam ułatwione:) Raczej wydaje mi się, że powinien ci się spodobać:*
 
 
 
Zwiastun na mojego bloga:
 
 
Kocham tą piosenkę Birdy:* Nie wiem, co mam o nim powiedzieć:) Lubię ten zwiastun, również z przejściami:) Jak coś, zapraszam do czytania:D
 
Zwiastun wolny:
 
Lubię go:) Moja siostra na nim płakała:* Taki życiowy, o tym co mamy - czyli przyjaźni! I że trzeba ją szanować:*
 
 
 
Na dzisiaj to tyle:) Wiem, że w którymś ze zwiastunów była literówka, ale nie pamiętam, w którym, dlatego nie gniewajcie się:D
Nie wiem, czy uda mi się jeszcze dodać jakąś notkę:) Zależy, czy przeszłam staż:D Tak, tak, 12 lipca, będzie równy miesiąc:) Wydaje mi się, że staż przejdzie Natalia G., ale nadzieja umiera ostania:)
Miło było tu robić zwiastuny i mam nadzieję, że jeszcze tu coś dodam, miśki:)
Pozdrawiam i do zobaczenia,
Natka99<3
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula