środa, 24 grudnia 2014

[58] All I want for Christmas is...

Hej, 
Wiem, że może część z was właśnie sporzywa kolacje wigilijną lub coś z tym związane, ale ja właśnie dziś chciałam dodać ten zwiastun.
Nie włożyłam w jego tworzenie jakoś dużo czasu, ale mam nadzieje, że przypadnie wam on do gustu.
Wiem, może nie jest on jakoś bardzo związany z tematyką świąt. Przy tworzeniu go skupiłam się na temacie zwiastunu, jaki sobie wcześniej wymyśliłam. Jest on jak się domyślacie po jego oglądnięciu o parze zakochanych którym udaje się osiągnąć szczęście, przedstawiłam to tak, bo każdy ma nieraz prawo pomażyć, a tym razem padło na mnie.
Co do piosenki to z całego serca jej nienawidze (teraz posypią się hejty), ale ze względu na to, że teraz kolej Moniki w wybieraniu tematu, zgodziłam się.



W tej mojej całej paplaninie zapomniałabym o najważniejszym. 
Życze wszystkim Wesołych Świąt!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula