niedziela, 8 marca 2015

[82] And you can never hurt me again



Jestem, jestem! Przepraszam bardzo, bardzo, bardzo, że tak długo ;-; 
zwiastun dla Lucy Martin:



chyba nie tak do końca to sobie wyobrażałaś, ale miałam problem z scenami, więc ostatecznie postanowiłam wykorzystać trochę zwiastunów, które robiłam wcześniej. no cóż, mam nadzieję, że nie jest najgorzej, jeśli chciałabyś go zmienić, to daj po prostu znać.

no więc to tyle, ja uciekam. no i otwieram kolejkę, ale zaznaczam, że poprawnie złożone zamówienie nie oznacza, że je przyjmę! poza tym, zamówienia złożone, gdy ich nie przyjmuję, będzie ignorowane i usuwane.
to chyba tyle, do - szybkiego, mam nadzieję - napisania,
monica

1

  1. O mój boże kochana to chyba najlepszy zwiastun w twoim wykonaniu jaki widziałam!
    Powiedz mi błagam jak ty i Dominika zdołałyście okiełznać Sony Vegasa? :D
    Czekam na kolejne prace z twojej strony i super, ze w końcu wracasz do żywych :3

    OdpowiedzUsuń

©Zaula