środa, 11 marca 2015

[84] Bring me back to life

Hey :)
Dawno nie dawałam znaku życia, wybaczcie. Mam na prawdę dość ciężki okres... nauczyciele przypomnieli sobie, że mamy egzaminy i zaczynają pędzić z materiałem a do tego dochodzą różne powtórki.... Nie wyrabiam powoli, na jutro 4 kartkówki....
Okay, ale koniec marudzenia. Mam dzisiaj jeden zwiastun Wam do pokazania. Jeżeli Was zainteresuje, link znajdziecie w opisie, osobiście polecam bloga :3
A jak na razie zapraszam do oglądania ;)


W weekend powinnam dodać jeszcze jakieś 3 nowe zwiastuny, ale niczego nie obiecuję. :)
Pozdrawiam,
Natalia G.
xoxo

1

  1. Świetne! :D mega mi sie podoba^^ (chociaż to nie moje zamowienie, ale mowię ze mi sie podoba :pp)
    Rozumiem, tez jestem zawalona kartkowkami itp. :<<
    Pozdrawiam ;P :*

    OdpowiedzUsuń

©Zaula