środa, 3 czerwca 2015

[120] Elena

Cześć ! Z tej strony Dora!
Jako, że nie dostałam do tej pory żadnego zamówienia, a muszę tu bywać, aby przejść staż jestem tutaj dla Was z moją nową pracą.
Cóż...pracuję nadal na WMM i nie jest to film idealny, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Oto moja Elena Gilbert...będę za nią tęskniła ;<



PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA !

4

  1. Ej niezłe :o
    Jak Ci się udało wsadzić dwie ścieżki dźwiękowe na raz? Błagam zdradź ten sekret ;_; To mi jest najbardziej do szczęścia potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż...w WMM jest to nierealne, aby wstawić dwie ścieżki, niestety ;<
      Ale jeśli wstawiasz film z głosem to nic nie koliduje ! Wtedy masz i dźwięk z wideo i ścieżkę, którą dodajesz i możesz wyróżnić jedno albo drugie, bądź po prostu je zmiksować na równi :)

      Usuń
    2. A jeżeli można- jaka wersje WMM masz?

      Usuń
    3. Cóż... nigdy tego nie sprawdzałam, ponieważ korzystam z windows 8 i tam już była dana wersja :-)

      Usuń

©Zaula