środa, 17 czerwca 2015

[124-125] nothing's ever easy

Hejka,
Wreszcie przychodze do was z zamowieniem i nie tylko. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

Zamówienie dla My little Secret
To zamówienie raczej robiło mi się szybko i bez większych problemów, ale nie jestem w stu procentach do niego przekonana.

Ten filmik to jak widać fan vid. Ostatnio dużo ich bylo, ale teraz postaram bardziej skupić się na zamówieniach.
 

2

  1. Bardzo dziękuję, za wykonanie mojego zamówienia. Jest po prostu mega. Piosenka świetnie wpasowała się w momenty wspólne chłopców. Napisy, widząc jak jasne są pierwsze momenty zamówienia, przestraszyłam się, że nie będą widoczne, ale jest perfekcyjnie. To wszystko, oddaje klimat, który powoli staram się tworzyć w opowiadaniu. Jest naprawdę pięknie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że ci się podoba, bo miałam wątpliwości co do tego czy ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

©Zaula