poniedziałek, 29 czerwca 2015

[130] New Orlean

Cześć !
Dzisiaj jestem tutaj z wakacyjnym postem, ostatnim przed moim miesięcznym urlopem :)
Jak wiecie, bądź nie, w lipcu zostanie rozstrzygnięty mój staż, ale ja nie będę w stanie tutaj być, ponieważ wyjeżdżam do pracy. Mam nadzieję, że dostanę szansę i zostanę z Wami jako jedna z autorek :)

A teraz...

Mam dla Was zwiastun mojego nadchodzącego bloga. Opowiadanie zacznie się po wakacjach :)


Mój okropny fanmade o Katniss i Peecie.
Dodaję go tylko ze względu na piękne wykonanie Jennifer w tle :)



A na sam koniec coś przyjemnego....zanim jednak Wam pokażę chciałabym życzyć Wam cudownych wakacji! oby dopisywała Wam pogoda!
Bawcie się ze znajomymi, siedźcie przy ognisku całe noce, tańczcie na dachach, narozrabiajcie trochę, ale nie za bardzo! Oby spełniły się wasze największe marzenia! Jedźcie gdzieś, zobaczcie coś- życie jest zbyt krótkie, aby siedzieć w czterech ścianach ! 


Do napisania ! ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula