piątek, 17 lipca 2015

Podsumowanie stażu

Hej, nadszedł czas na podsumowaniu stażu i - oczywiście - na mnie spoczęło to zadanie heh xd Oczywiście, zapytałam wcześniej dziewczyny o zdanie, zresztą nie było zbyt wiele do przedyskutowania. Przejdźmy jednak do rzeczy.

DORA
Niestety, Dora nie zostanie z nami na dłużej, chociaż byśmy tego chciały. Bardzo dobrze się z nią współpracowało, a jej prace mi się podobały, jednak z względu na natłok obowiązków, była ona zmuszona zrezygnować z miejsca w naszym składzie. Jednak, gdyby kiedyś postanowiła wrócić, będzie ono na nią czekać.

PAULINA
Niestety, w tym przypadku odpowiedź również brzmi nie. Bardzo nam przykro, ale nie chcemy trzymać Cię tu tak jakby na siłę. Twoje prace są dobre, ale czegoś w nich brakuje, nie wiem dokładnie czego, czegoś nieuchwytnego, ale po prostu mi tego brak. Z tego, co wiem, zgłosiłaś się też na staż na innej Zwiastunownii. Szkoda, że nas o tym nie poinformowałaś.

OLIV i  ANDZIA
Praktycznie w ogóle Was tutaj nie było, więc myślę, że odpowiedź jest prosta. Rozumiem, brak zamówień to jedno, ale jakakolwiek aktywność jest wymagana, by przejść staż. O ile mi wiadomo, Andzia rozpoczęła własną działalność, o czym również nie zostałyśmy poinformowane, a co, przynajmniej według mnie, równało się z rezygnacją z stażu.

Dziękujemy za czas, który poświęciłyście (lub też nie) dla naszej Zwiastunownii i życzymy powodzenia w dalszej twórczości! :)
Na razie to tyle, myślę, że za jakiś czas znów otworzymy nabór.
monica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula