niedziela, 27 września 2015

Podsumowanie stażów

No cześć :) Nadszedł ten dzień, gdy ogłosimy, jak nasze stażystki poradziły sobie na okresie próbnym :D Łapacz Snów zakończyła staż nieco wcześniej, jednak postanowiłam poczekać z tym podsumowaniem, by zrobić je od razu dla obu dziewczyn. Tak więc przejdźmy do rzeczy.

ŁAPACZ SNÓW

Natalia
Oglądając Twoje prace po raz kolejny nie mogę doszukać się w nich nic złego. Nie żebym chciała oczywiście! Chodzi mi o to, ze nie są one złe, powiedziałabym, że prawie takie same jak moje, a z tego co wiem pracujemy na podobnym programie. Wiem, że Twoja słaba aktywność może wynikać z braku zamówień. Wiem, że to wcale nie jest zależne od Ciebie, też kiedyś byłam na stażu i wiem jak ciężko tym młodym i mało znanym jest zdobyć zaufanie innych. Ale właśnie - byłaś na stażu. Twoim obowiązkiem żeby nas przekonać do siebie było dodawać cokolwiek - nawet głupkowato sklejone ze sobą gify z piosenką tworzącą ciekawą całość. I tyle. W tym nie ma filozofii.

Domili
Z tego co teraz widzę Łapacz Snów dodał tylko dwa zwiastuny i to na początku, więc nie mogę napisać w tym przypadku czy się poprawiła. Powiem szczerze, że od samego początku nie byłam przekonana do prac anatomy , ale bardzo mi przykro, że nie zdołała mnie przekonać.

Monica 
Co by tu powiedzieć... Przyznam, że nienawidzę oceniać innych, bo wiem, że moje prace nie są jakieś wybitne, jednak jak mus to mus. Przyznam, że to ja namówiłam Dominikę, by Cię przyjąć na staż, bo Twoje prace były, według mnie, na dobrym poziomie. Zdaję sobie sprawę, że nie miałaś zamówień, jednak Twoja aktywność była bardzo mała. Mam nadzieję, że nie sprawię Ci przykrości, ale nieco się zawiodłam, bo sądziłam, że będziesz tutaj bywać trochę częściej. To znaczy wiem, że ciężko jest robić pracę do niczego, a jeszcze znaleźć na to czas, to też nie jest łatwe, jednak, będąc całkowicie szczerym, zgłaszając się na staż to ty powinnaś się starać, nie my. Byłaś aktywna, o ile się nie mylę, w pierwszym tygodniu po przyjęciu, a potem puff, koniec. Widziałam, że stworzyłaś wersję roboczą posta, mogłaś go skończyć, dodać, może to by coś zmieniło. Jeszcze kilka słów o Twoich pracach. Gdy przyjmowałyśmy Cię na staż, miałam mieszane uczucia, jednak, gdy zobaczyłam zwiastun, który wykonałaś na swojego bloga, przechylałam się bardziej w stronę przyjęcia Cię na stałe. Szkoda, że nie zrobiłaś nic, by całkowicie mnie przekonać.

Decyzja: 
Natalia - nie
Domili - jestem na nie
Monica - przykro mi, ale nie.

Tak więc dziękujemy Ci za czas, który spędziłaś na naszej zwiastunownii. Jeśli nie u nas, to może poszczęści Ci się gdzieś indziej, życzymy powodzenia :)

FRANCINE ELANDIE

Domili
Jeśli chodzi o staż Francine, to według mnie decyzja jest bardzo prosta. Jej prace są świetne, dopracowane i ciągle coraz lepsze. Na zwiastunownii widać też duże zaangażowanie Francine, która chyba najczęściej z nas w ostatnim miesiącu dodawała notki. Od razu widać, że poświęca temu dużą część siebie. Wszystko zostało oczywiście potwierdzone przez pozytywne opinie zamawiających, które pojawiają się pod każdym jej postem.
Natalia
Zakochałam się w Twoich pracach od kiedy tylko zobaczyłam pierwszą. Są świetne! Zazdroszczę umiejętności obsługiwania się tym programem, ale kurcze! Myślę, ze gdyby nawet ten program nie był w Twoich rękach to twoje prace i tak miałaby tą pewną głębię. Widać że robisz je z jakimś zaangażowaniem, starannością. Tutaj należą się dla Ciebie wielkie brawa. Co do częstotliwości dodawania postów nie mam się co czepiać. Tak samo jak Łapacz byłaś na stażu i co? Dodawałaś posty. Może i w Twoim przypadku te zamówienia były, ale w jednym poście byłaś w stanie dodać jeszcze jakiś fanvid. I dam sobie rękę uciąć, że gdyby zamówień nie było to Twoje posty i tak by się pojawiały - bo taka jest idea stażu. Pokazałaś nam, że jest się systematycznym i odpowiedzialnym, i że można na Tobie polegać.
Monica
 No więc tutaj nie ma chyba o czym dyskutować. Twoje prace podobały mi się od samego początku i byłam pewna, że chciałabym, byś dołączyła do naszej załogi. Obawiałam się trochę, jak pogodzisz pracę na dwóch zwiastunowniach, jednak miło mnie zaskoczyłaś, naprawdę! Jestem pod wrażeniem. W Twoich pracach jest coś, co sprawia, że przyjemnie mi się je ogląda. Dobrze dobierasz sceny, używasz koloryzacji, dzięki czemu prace są jeszcze ładniejsze. Jedyne, co trochę kuje mnie w oczy, to końcówki prac, które się urywają. Przyznam, że też miałam z tym problem, ale poradziłam sobie, umieszczając na końcu zwiastunów napisy. Może też nie wygląda to jakoś genialnie, ale jakoś trzeba sobie radzić haha xd Jednak to tylko drobny szczegół . Poradziłaś sobie świetnie i myślę, że przyjęcie Cię na stałe to czysta formalność. 

 Decyzja:
Natalia - tak
Domili - jestem na tak.
Monica - zdecydowanie tak!

Tak więc witamy w załodze! Bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do nas na staż i dołączyłaś do naszej małej rodzinki :D

Tak więc to już wszystko, przypominam przy okazji, ze nabór jest otwarty. Wprowadzimy chyba jednak jakieś minimum postów, które trzeba dodać, może dzięki temu stażystki będą z większą świadomością udzielać się na stronie.

4

  1. Dzięki dziewczyny! Strasznie miło czytało mi się wasze opinię. Myślę że te napisy pomogą mi ogarnąć jakoś te końcówki. Cieszę się że zostaję u was na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Francine przejścia stażu. Tak bardzo się cieszę, iż będę mogła zamówić u ciebie kolejne zwiastuny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy. To fakt, nie miałam za dużo czasu ostatnio, bo prawo jazdy, egzaminy i życie szkolne jednak wymagają ode mnie poświęceń. Poza tym brak jakiejkolwiek weny, czy choćby najmniejszego pomysłu na jakikolwiek zwiastun... Mam zasadę, nie robię czegoś na szybko i na odwal się, nie dodaję postów by dodać i mieć w tyłku czy komuś się to podoba. Jeśli robię zwiastun, potrzebuję pomysłu, jakiegoś zalążka. Także motywacji. A nikt nawet nie komentował moich postów. Wiem, że nie mam profesjonalnego programu i może nie wiele jeszcze umiem...
    Przykro mi, tyle mogę powiedzieć.
    Gratuluję Francine Elandie przejścia stażu :) Twoje prace są dobre.

    OdpowiedzUsuń

©Zaula