niedziela, 25 października 2015

[164] I can read you like a magazine.


Cześć. :) No to zdążyłam dodać coś jeszcze w tym tygodniu chociaż było ciężko. Dzisiaj mam strasznie zamulony dzień, po prostu najchętniej bym spała. <3 Okej, bez rozpisywania przechodzę do zamówienia.

Zwiastun dla Pauline Styles
Co do pracy to jestem zadowolona, kiedy ją tworzyłam myślałam, że efekt końcowy będzie o wiele gorszy. Liczę, że tobie też przypadnie do gustu.
To już tyle. Przyjmę jakieś zamówienia. Do następnej notki. :D

1

  1. Znowu z późnieniem, ale nie mam ostatnio czasu przysiąść na spokojnie, żeby coś napisać.

    Zwiastun jest cudowny, nie mogę się go naoglądać *_* Brak mi słów, żeby go opisać *_*

    Naprawdę serdecznie ci dziękuję za niego :*

    Pozdrawiam, Pauline ♥

    OdpowiedzUsuń

©Zaula