sobota, 5 grudnia 2015

[174-175] she has done what no one else has been able to do to me in thousand years…rip my heart out.


Hej wszystkim, znowu troszkę mnie tu nie było, głównie dlatego, że nie przyjmowałam zamówień. No i teraz właśnie postanowiłam to zmienić, więc przyjmę jedno zamówienie, żeby też nie przesadzić, bo nie wiem, ile będę miała czasu. Mam wam do pokazania dwie prace, ostatnio coraz chętniej robię fanowskie vidy, tak więc to one:

klaus x caroline

Jest krótki i, muszę przyznać, że nie do końca taki, jak chciałam. Jednak jestem nawet zadowolona. Klaus i Caroline to jeden z moich ulubionych shipów i mam, może naiwną, nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócą. Co sądzicie o filmiku?

damon x elena
Z tej pracy jestem zdecydowanie bardziej zadowolona. Piosenka już od dawna chodziła mi po głowie i cieszę się, że w końcu udało mi się coś z nią zrobić.  Również był nieco inny w mojej głowie, jednak ostatecznie mi się podoba. Dajcie znać, co o nim sądzicie ;)

monica xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula