piątek, 3 czerwca 2016

[ 218 - 221 ] Power of love ♥


Cześć i czołem. Tym razem i ja miałam sporą przerwę, ale... bez obaw, wciąż tutaj jesteśmy :D 
Może zacznę od spraw przyziemnych, czyli krótkich wyjaśnień. MATURY JUŻ ZA MNĄ - WSZYSTKIE. Na całe szczęście wszystko poszło po mojej myśli, zdałam ustne, pisemne raczej też i mogę odetchnąć. Jednak w momencie, w którym wyluzowałam okazało się, że na długi czas wyjeżdżam. Pomyślałam: o nie, nie dam się tak wyrolować i zabrałam laptopa ze sobą. I co wtedy? Szlag go jasny trafił. Musiałam zresetować do zera i straciłam wszystkie filmy, pliki audio, coloringi, overlays i co najgorsze sam Vegas Pro 13... Nawet nie wiecie jaka byłam wściekła. Zdołałam odratować tylko materiały do ostatniego zamówienia, jakie zostało mi na oficjalnej liście, kilka audio i to tyle. Cofnięto mnie do Windows 8, musiałam na nowo pobierać program i na jakiś czas miałam tylko Vegas Pro 12, którym nie potrafiłam się posługiwać. Wrrr! Ale wszystko powoli wraca do normy. Mam już VP 13, powoli zbieram na nowo materiały. No niestety, wszystko zaczynam od początku :) 
Dzisiaj pokażę Wam 3 zamówienia i jeden fanvid. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!



Ten film oddałam Autorce już dawno. Jest to zwiastun, nad którym pracowało mi się całkiem miło, pomimo dość ciężkiego połączenia postaci. Zamawiającej jednak przypadł do gustu i zamówiła nawet u mnie kolejny film, ale już do innego opowiadania :D Miało być nieco creepy, stąd muzyka no i skiepściłam podpis - ale to pomińmy :D 



To zamówienie początkowo odrzuciłam, jednak Autorka nalegała, więc podjęłam wyzwanie. Nie jestem do niego przekonana. Zwyczajnie w świecie nie czułam się w tematyce. Musiałam sama dobrać aktorów, więc wzięłam sobie tych, z którymi pracuje mi się najlepiej, ale nadal nie szło mi dobrze. Później pojawił się problem z doborem muzyki, kadrami. Właściwie nie miałam żadnego pomysłu na ten film i oto co wyszło. Autorka upiera się, że jej się podoba, więc chyba nie mam co narzekać :) 



Ta praca to zdecydowanie moja perełka wśród wykonanych zamówień :D Autorka w sumie jeszcze jej nie widziała, ale mam nadzieję, że się spodoba. Wyszedł z tego taki trochę Stelenowy fanvid, ale... jakoś mam do tego zwiastunu sentyment :) 



Tutaj wkradł mi się błąd i muzyka jest nieco za głośna, ale chyba ogólnie nie jest najgorzej. Ostatnio nie mam czasu na żadne fanvidy, a teraz kiedy straciłam materiały dłuugo nic nie zrobię :) 



A tu przy okazji pokaże Wam zwiastun do mojego bloga. W tą pracę włożyłam sporo wysiłku, ale i tak nie wyszła tak, jakbym chciała. Mimo wszystko nie chciałam już jej poprawiać :)

Zeruję kolejkę i oficjalnie znów ją otwieram.
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA
Dora ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula