niedziela, 24 lipca 2016

[227-229] Can You Meet Me Halfway


 Cześć! Jak zauważyliście w poprzedniej notce Domili i Monica postanowiły nas opuścić. Jeszcze raz bardzo im dziękuję, za to że mogę tutaj dla was tworzyć. Tak więc dziewczyny stwierdziły, że nie będą zamykały zwastunowni tylko "pałeczkę" przekażą mnie i Dorze. W swoim imieniu mogę powiedzieć tyle, że postaram się zadbać o to miejsce oraz mam nadzieję, że wy nadal będziecie tak licznie zamawiać u nas zwiastuny. :)
Przejdźmy teraz do prac, które przygotowałam. Są to trzy zamówienia. Chciałam również wykonać jakiś fanvid, ale kompletnie nie mam pojęcia z kim. Także jeśli macie jakieś propozycje to zapraszam. :)

Zwiastun dla Sleepka Ambrose
 
Pierwszy raz tworzyłam zwiastun o takiej tematyce i nie mam pojęcia, czy spełniłam twoje oczekiwania. Piosenka, którą mi podałaś idealnie wpasowuje się w klimat. :)

Zwiastun dla xxxxxxxx
Zwiastun mi się podoba. Niestety nie miałam pojęcia jak dodać sceny z 1D, ponieważ kompletnie nie mogłam ich dopasować do całości, ale mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu.

Zwiastun dla Gosia Andrzejewska
Zwiastun trochę krótki, ale ma swój urok. Liczę, że będziesz zadowolona

To wszystko na dzisiaj. Zachęcam do składania zamówień, jak i zgłaszania się do załogi. :)

3

  1. O Jezuu! Dziękuję, jest śliczny! Szkoda, że nie ma napisów, ale i tak jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zwiastun wyszedł baaaardzo dobrze, ale mam dwie uwagi. Moglabym się z Tobą jakoś skontaktować? Nxx

    OdpowiedzUsuń

©Zaula