środa, 5 lipca 2017

[ 286 - 289 ] Peace exist ...


Na stracie wstawiam tu trzy ostatnie prace, jakie udało mi się wykonać. 







Mój pierwszy zwiastun powstał w Windows Movie Maker, całe lata temu i przedstawiał fabułę bloga pt. : " Dziedziczka Rodu Malfoy ". Każdy kolejny zwiastun, który powstawał w tamtym czasie utrzymywał się w tematyce Harry'ego Pottera, ponieważ kochałam tą sagę i wszelkie blogi z nią związane. W tamtym czasie powstała moja strona na facebooku, która nazywała się: " Potter, cieszę się, że żyjesz. " 
Chwilę później rozpoczęłam staż na jednej z najlepszych w tamtym czasie zwiastunowni Dark Trailer. 
Jednocześnie rozpoczęłam staż na Double Nik, z którego musiałam zrezygnować ze względu na masę obowiązków, związanych z utrzymywaniem przy życiu DT. Zwiastunownia ta jednak szybko upadła i byłam zmuszona do opuszczenia jej. 
Największą przygodę swojego życia przeżyłam na Zwiastunowej Wyspie. To tam poznałam najwspanialszych ludzi, wykonałam masę świetnych prac i zostałam doceniona. To tam nabrałam doświadczenia, a moje prace zaczęły wyglądać ciekawiej i o wiele profesjonalniej. 
W międzyczasie pracowałam nad Katalogiem Opowiadań o Wampirach. 
Rezygnacja z bycia członkiem ZW była związana z dołączeniem do załogi Podziemia Zwiastunów. Pracując nad tą stroną poznałam autorki najlepszych zwiastunów, jakie kiedykolwiek widział blogspot. Jednak także z Podziemiem w końcu musiałam się pożegnać, chcąc znów być członkiem Double Nik. 
Zauważyliście? Z każdym miejscem, z którym miałam coś wspólnego, prędzej, czy później musiałam się pożegnać. 
Z przykrością powiadamiam Was, że właśnie nadszedł dzień, w którym żegnam się z Double Nik.
Ta zwiastunownia dała mi tak wiele, że nie potrafię Wam tego wszystkiego wymienić.
Doświadczenie, progres, możliwość nauki, cudownych znajomych, mnóstwo uśmiechu i satysfakcji z wykonywanej pracy.
Ale tak było kiedyś... 
Teraz zwiastuny są dla mnie bardziej obowiązkiem, niż przyjemnością. 
A kiedy jakieś zajęcie staje się męczące i zamienia się w tak zwaną rutynę, to czas, aby z niego zrezygnować.
Kocham założycielki i współautorki tego bloga. Kocham każdą pracę, którą wykonałam w ramach mojej pracy na DN i jestem z siebie dumna, że przez tak wiele czasu mogłam być członkiem tego miejsca. 
Dziękuję Wam z całego serca ♥

A tym oto filmem żegnam się z Wami i zamykam ten jakże wspaniały, pełen szczęścia i satysfakcji rozdział mojego życia, aby móc z czystym sercem rozpocząć nowy. 
To nie znaczy, że nie będę wykonywała zwiastunów. Myślę, że nigdy nie uda mi się od tego uciec. Po prostu nie mam możliwości, aby dłużej wykonywać prace na zamówienie. 
Życzę Wam uśmiechu, sukcesów w życiu osobistym i jak najwięcej wiary w siebie!
Pamiętajcie, że w życiu najważniejsze jest, aby być sobą. 
Do zobaczenia ! 



Gdyby ktoś z Was chciał skontaktować się ze mną w jakiejkolwiek sprawie, zapraszam do pisania na adres: madziulalala24@gmail.com.

♥♥♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula