piątek, 23 grudnia 2016

[263] Wesołych Świąt ♥


Cześć wszystkim! 
Jak obiecałam przychodzę tutaj z świątecznym filmem. 
To moje pierwsze video tego typu. Wzorowałam się na krótkich filmach z instagrama, więc wyszedł taki misz-masz. Mimo wszystko jestem zadowolona.
Jedyny fakt, który mnie martwi to to, że YT zepsuło jakość. Mam nadzieję, że nauczę się jakoś to kontrolować.
Tymczasem:
Chcę życzyć Wam spokojnych, wesołych, pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia. Życzę Wam, abyście jutrzejszy dzień i każdy następny spędzili w otoczeniu szczerych, dobrych ludzi. Oczywiście, abyście dostali mnóstwo świetnych prezentów i napełnili żołądki. 
Pragnę, abyście zapamiętali jedno: dobro wraca.
Bądźcie dobrymi ludźmi! Uśmiechajcie się, cieszcie z małych rzeczy, wspierajcie innych, zarażajcie dobrą energią. Bądźcie szczęśliwi, bo szczęście jest w życiu najważniejsze.

Obyście zostali z Double Nik na kolejny rok.
Obyście wpierali nas tak, jak robiliście to do tej pory.
Obyście nigdy nie tracili nadziei !



WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula