czwartek, 12 czerwca 2014

Cześć wszystkim!

Cześć miśki!
Jestem nową stażystką, o nicku Natka99 i dźwięcznym imieniu Natalia:) Dopiero teraz sobie uświadomiłam, że druga stażystka jest moją imienniczką;) A, więc: Hej!
Co mogę o sobie powiedzieć?
Liczę sobie lat piętnaście. Robieniem zwiastunów zainteresowałam się stosunkowo niedawno, ale od razu bardzo to polubiłam:)
Na wstępie mówię, że absolutnie nie jestem realistką, bo wychodzę z założenia, że bujając w obłokach uciekamy od trosk i zmartwień:) Kocham marzyć i wymyślać coraz to nowe pomysły na opowiadania, co można zobaczyć po moich blogach;) Nie będę tutaj niepotrzebnie spamować, jeśli chcecie link do nich, to wchodźcie na mój profil, lub piszcie na maila:) Zawsze odpiszę (mail na końcu notki). Do moich hobby mogę zaliczyć również muzykę: lubię grać, śpiewać i słuchać wszystkiego co wpadnie mi w ucho, począwszy od heavy metalu, poprzez rocka, kończąc na utworach muzyki: pop. Od razu mówię, że uwielbiam zespół złożony z piątki wariatów, noszący nazwę: One Direction, więc proszę, nie przeraźcie się moimi zwiastunami o takiej właśnie tematyce:D
Dobra, podsumowując: kocham się śmiać, kocham pisać, kocham muzykę, kocham swoje czerwone trampki, kocham Londyn, kocham słodycze, i kocham gaaaadać, więc sami rozumiecie:)

Oto kilka prac mojego autorstwa:

 
 
 
 
Mam nadzieję, że wam się spodobały:)
Ach, zapomniałabym! Bardzo, ale to bardzo dziękuję cudownej Monice i wspaniałej Domili, za możliwość (przynajmniej chwilową) spełnienia swoich marzeń! Nie wiem, jak mogę się wam odwdzięczyć:) A o marzenia warto walczyć, ale nie po trupach do celu!:P Małymi kroczkami...:)
 
Moje gg: 32442668
 
Przy czym od razu mówię, że na maila wchodzę znacznie częściej:) Jeśli ktoś zechce do mnie napisać i pogadać z taką gadułą, jak ja, to zapraszam i czekam na wiadomości od was:)
 
Na koniec powiem może, że zamówienia raczej będę przyjmowała wszystkie, jakie u mnie złożycie (mam nadzieję, że takowe będą), ale od razu mówię, że z mangą i anime nie miałam do czynienia i nie chcę was zawieść:) Oprócz tego wykonam wszystko (mile widziane One Direciton):)
Do zobaczenia,
Natka99<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula