poniedziałek, 16 lutego 2015

[75] And I lay in tears in bed all night, alone without you by my side.


Hej, wracam po raz kolejny, z podkulonym ogonem. Wiem, wiem, tamte dziewczyny, które zamawiały się na mnie zawiodły, bo przyjęłam zamówienia, ale ich nie zrobiłam. Wiem, zawiodłam Dominikę i Natalię, bo – po raz drugi – odeszłam i to po stosunkowo krótkim okresie. Wiem, że zawaliłam, naprawdę mam do tego talent, ehh. Przepraszam, ale nie spodziewałam się po prostu, że mój komputer się zepsuje. ;-; Ale teraz będę się starać, ok? Ok.

Starczy mojego marudzenia. Ogólnie to miałam tu być już jakiś czas temu, ale musiałam się pozbierać i dojść do ładu z sobą, a potem postanowiłam, że byłoby fajnie pokazać coś na przywitanie. Więc zrobiłam ten oto filmik:


Uwielbiam tę piosenkę, no i oczywiście film, Gwiazd Naszych Wina, w ferie – które swoją drogą właśnie się skończyły :( – oglądałam go dwa razy, chyba nigdy mi się nie znudzi. Miałam dodać jakieś efekty, ale wyglądało to fatalnie, więc postanowiłam zostawić. Wyszła mi trochę taka zlepka scen, ale w sumie jestem z niego dość zadowolona.

Mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie działać; zarówno komputer, jak i ja.

Więc to tyle, do napisania,
Monica xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula