wtorek, 17 lutego 2015

[76] Maybe I can bielieve it?

Hey :)
Wybaczcie mi, ze tak długo nie dawałam znaku życia. Własnie zaczęły mi się ferie, a jak zapewne wiecie przed nimi nauczyciele przypominają sobie, że żyjemy :) Ale już wracam do Was, dzisiaj niestety tylko z jednym zamówieniem, ale obiecuję że do końca tygodnia postaram się rozliczyć, że wszystkimi. Jeżeli mi się nie uda, to będę już się osobiście kontaktowała z poszczególnymi osobami, ale miejmy nadzieję, że dam rade ;)

Zamówienie dla LittleAngel_69


Wybacz, że nie zostawiłam wszystkiego w kolorach, ale większość gifów była czarno biała, a niezbyt dam rade zmieniać je na kolorowe. Piosenkę równie pozwoliłam sobie zmienić, na cover który po prostu ubóstwiam! Mam nadzieję, że to nie jest żaden problem :)


Pozdrawiam, 
Natalia G
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula