piątek, 1 maja 2015

[101 - 102] how could I live before?


hej,
znowu mnie tu nie było przez jakiś czas, ale to dlatego, że miałam taki jakby mały zastój. gdy go pokonałam, zrobiłam w końcu zamówienie i jeden fanvid, ale już przewiduję następny zastój. na razie mam tylko jedno pytanie. mogę już więcej nie wychodzić z domu?

zamówienie dla molly
twoją opinię już znam, ale może ktoś chciałby go zobaczyć. początkowo miał być kolorowy, jednak ostatecznie wyszedł czarno-biały. myślę, że nie jest najgorszy.
miałam go bardziej dopracować, ale potem zabrakło mi do tego chęci, więc został. wiem, że w niektórych momentach ciężko jest dosłyszeć, co mówią, ale naprawdę nie miałam już ochoty tego poprawiać, trudno.

chciałam również powitać Paulinę, która jest u nas nową stażystką. mam nadzieję, że sobie poradzisz, rozwiniesz się  i zostaniesz z nami na dłużej.

monica xx

Ps blogger naprawdę mnie dzisiaj nie lubi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula