sobota, 2 maja 2015

[103-104] Welcome to my life

Hej wszystkim :)
 Z tej strony Wasza nowa stażystka- Paulina :D Może mnie kojarzycie, bo prowadzę 3 blogi z opowiadaniami, a jak nie kojarzycie, to trudno :)
Będę tu z Wami na razie przez miesiąc, a potem zobaczymy, co będzie dalej ze mną. Mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej :)
Kilka słów o mnie?
•lat:15  <2 gimnazjum>
•Zainteresowania: siatkówka, fotografia, pisanie
•Ulubiony serial/film/ książka: Teen Wolf, Niezgodna, Więzień labiryntu itp.
•Muzyka: 5Second of Summer, Birdy, Hurts

Tyle słów o mnie, jeśli chcecie czegoś więcej o mnie się dowiedzieć, to zapraszam do zadawania pytań :))

A teraz bez dłuższych wstępów, chcę Wam zaprezentować 2 zwiastuny wykonane przeze mnie.
Są one zapowiedziami moich dwóch blogów :)
Zapraszam do oglądania, a także czytania :)

                                                  Przyjmuję zamówienia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula