niedziela, 3 maja 2015

[105-107] Hello!

Hej! Jestem tutaj nową stażystką z czego niezmiernie się cieszę! Mam nadzieję, że zamówień nie zabraknie i będzie nam wszystkim miło się pracowało :)

Kilka słów o mnie:
Mam na imię Oliwia i mam 13 lat. Tworzeniem zwiastunów zajmuję się ponad miesiąc. Mieszkam na śląsku, a moja pasja to piłka nożna.
Ulubieni sportowcy: Neymar, Messi, Michael Jordan.
Ulubieni muzycy: Justin Bieber, Taylor Swift, Selena Gomez.

Ulubione zespoły: One Direction, 5Sos, Room 94.
To chyba na tyle z działu "o mnie", więc przechodzimy do działu "ode mnie" czyli moja twórczość.
Większość moich zwiastunów jest(i chyba będzie_ w czarno-białej kolorystyce...
I znowu...
I znowu...
Ale nie martwcie się, to już koniec. W następnej notce będzie kilka kolorowych zwiastunów x


Przyjmuję zamówienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula