niedziela, 30 sierpnia 2015

[147-148] Your heart is like a beating drum

Cześć. Pora na moją drugą notkę i za razem ostatnią w wakacje. Sama nie mogę uwierzyć w to, ze już pojutrze trzeba wracać do szkoły. Pocieszam się myślą, że rok szkolny minie tak szybko, jak te dwa miesiące. :3 

Dzisiaj oddaję pierwsze zamówienie oraz przygotowałam kolejny filmik fanowski. Nie wiem dlaczego, ale wkręciłam się właśnie w takie filmy i z pewnością pojawi się ich więcej. :)

Zwiastun dla Alex Fonesca:
Efekt mi się podoba. Miały być mdłe kolory i chyba są. Jeżeli coś ci nie pasuje, mogę to zmienić. :)

Fanvid:
Kolejny z Pretty Little Liars tym razem na wesoło. Mam nadzieję, że pomimo angielskich wypowiedzi da radę się co nieco zrozumieć. :) Efekt mi się podoba, chociaż jakość nie jest najlepsza.
To już koniec na dzisiaj. Zachęcam do składania propozycji kolejnych filmów fanowskich oraz zamówień. :)

2

  1. O mój Boże! Zwiastun, który dla mnie zrobiłaś jest niesamowity. Wspaniale oddaje charakter opowiadania. Kolory są świetne. Właśnie o takie chodziło. Długość też jest świetna. Czas oczekiwania był bardzo krótki, za co też bardzo dziękuję. Co więcej powiedzieć? Po prostu jest idealny. Spodziewałam się czegoś wspaniałego, ale nie aż tak.
    Drugi filmik też jest świetny. Mimo, że nie jestem wielką fanką serialu, to się przy nim uśmiałam.
    Pozdrawiam,
    ~ Alex xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. W końcu na tym mi zależało, aby głownie tobie się spodobał. :) No to polecam siebie i zwiastunownię na przyszłość.

      Usuń

©Zaula