niedziela, 13 grudnia 2015

[178-180] Cause all of me Loves all of you.

Cześć! Co tam u was? U mnie od ostatniej notki sporo się zmieniło. Zastanawiałam się nawet nad tym, czy nie wziąć urlopu na jakiś czas, aby poukładać swoje sprawy, ale stwierdziłam, że właśnie dzięki zwiastunom przez chwilę mogę zająć się czymś innym i nie myśleć o problemach. :)

Dzisiaj oddaję dwa zamówienia oraz mam jeden zwiastun wolny. Zwiastun dla Alex Jaros oddam w przyszłej notce.

Zwiastun dla Alex Fonesca:
Wiem, że strasznie czekałaś na ten zwiastun. Obiecałam ci go już tydzień temu, ale problem z internetem mi to uniemożliwił. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona. Ja w sumie myślę, że jest okej.

Zwiastun dla Zawsze Uśmiechnięta
Nigdy chyba tak szybko nie udało mi się zrobić zwiastunu. Chociaż temat nie był jakoś prosty myślę, że fajnie wyszło. Chciałam dodać więcej scen, ale strasznie psuły efekt końcowy, także zostałam przy tym. Liczę, że się spodoba.

Zwiastun wolny: 
Jestem w pełni zadowolona z efektu. Od początku do końca wszystko jest tak jak chciałam.

To wszystko na dzisiaj. Czekam na kolejne wasze zamówienia. :)
Pozdrawiam, xo.  

2

  1. Świetne zwiastuny! Normalnie zakochałam się w zwiastunie nr 1,2,3 haha wszystkie są idealne i mega profesjonalne!
    Spodziewaj się zamówienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tak się nie cieszyłam ! Zwiastun jest świetny <3 Z całego serca ci dziękuję :*
    Jesteś naprawdę zdolna .
    Pozdrawiam .
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń

©Zaula