czwartek, 24 grudnia 2015

[181 -182] i can't take the ache from heartbreak

Hej wszystkim! Złapałam chwilę wolnego czasu, gdy mamy akurat nie ma w domu i pomyślałam sobie, że dodam notkę. Co prawda nie zrobiłam żadnego filmiku świątecznego, choć miałam taki pomysł, ale to dobra okazja, by życzyć wszystkim Wesołych Świąt!
Nie przyjęłam też żadnego zamówienia, ostatnio zrobiłam się trochę wybredna, ponieważ nie chcę robić nic na siłę, gdy nie mam pomysłu, bo wtedy jestem kompletnie niezadowolna z efektu i obawiam się, że to samo czułaby zamawiająca. Ale może ktoś mnie czymś zaskoczy ;)

tvd fameles
Nie jest dostępny na urządzeniach mobilnych, nie wiem, od czego to zależy. Jest dość krótki, ale jak do tej pory jest to filmik, z którego jestem najbardziej zadowolona.


caroline forbes
Jest średni, mógł być lepszy, ale chyba nie jest też najgorszy, przynajmniej tak mi się wydaje. W końcówce mi coś nie stykło, ale zazwyczaj mam problemy z końcówkami i tak już zostało.

monica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula