sobota, 2 stycznia 2016

Zadanie miesiąca

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z zadaniem miesiąca, organizowanym przez Podziemie Zwiastunów. W skrócie powiem, że chodzi o to, by autorki danej zwiastunownii wykonały filmik na zadany temat. Zostałyśmy nominowane przez Zwiastunową Wyspę, a naszym tematem były anioły.
Niestety, prace są tylko dwie i domyślam się, że autorki Podziemia będą niepocieszone. Tylko ja i Dominika wykonałyśmy prace, ponieważ zarówno Francine jak i Natalia miały problemy natury technicznej, mam nadzieję, że zrozumiecie.
Natomiast Anahi niestety zrezygnowała ze stażu.

Monica:
Nie pytajcie mnie, co to jest. Właściwie miałam nie robić filmiku, bo nie miałam żadnego pomysłu, jednak potem okazało się, że dziewczyny prawdopodobnie nie dadzą rady, tak więc powstało to oto. Postanowiłam zrobić filmik z piosenką, która ma związek z aniołami, ponieważ zabrakło mi kreatywności na coś innego (choć teraz mam świetny pomysł, jednak jest już za późno, no cóż, życie xd). Najpierw miał to był filmik z piosenką Army of Angels i miał być związany z serialem The100, jednak tamten pomysł nie wypalił. Najpierw pomyślałam o tej piosence, potem o Samie i Elenie, których uwielbiam, a potem zrobiłam filmik. Jest okropny, haha. Mój pierwszy crossover, mam zamiar robić ich więcej w przyszłości, jednak jak na razie trochę chce mi się płakać - nie wiem czy ze śmiechu czy z powodu okropności tego filmiku - gdy to oglądam. Dobra, wystarczy mojego gadania i tak wątpię, by ktokolwiek dotarł aż tutaj xd Przejdźmy do filmiku Dominiki.

Domili:
Szczerze mówiąc nie planowałam robić tego filmiku, ale kiedy znalazłam trochę czasu postanowiłam się za niego zabrać. Montowanie filmiku nie zajęło mi dużo czasu, ale wydaje mi się, że efekt nie jest zły. Jestem nawet z niego zadowolona, bo pierwszy raz udało mi się zrobić filmik z efektami, które pasują do całości. Szkoda tylko, że nie udało mi się dodać jakiegoś konkretnego coloringu. Mam nadzieję, że podołałam wyzwaniu. Ale to już oceńcie sami.

Postanowiłyśmy nominować Bajkowe Zwiastuny, ponieważ uważamy, że prace dziewczyn są świetnie. Temat dla nich to umysł. Wiemy, że ten temat jest bardzo ogólny, jednak wierzymy, że dziewczyny są kreatywne i wpadną na coś fajnego, w końcu interpretacja jest dowolna ^^ 
monica i domili

2

  1. Dziękujemy za wykonanie zadania, dzięki czemu możemy kontynuować akcje :) Zadanie ukaże się u nas w najbliższym czasie i wtedy wyrazimy opinie. Nie macie się co przejmować, każdy wykonuje zadanie w miarę możliwości. Jesteśmy naprawdę wyrozumiałe :)
    Pozdrawiamy :*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za nominację. Przyznam, że temat wydaje się trudny, ale postaramy się podołać! :)

    OdpowiedzUsuń

©Zaula