piątek, 4 marca 2016

[ 202 - 204 ] We're the same, Caroline


Cześć, cześć. Wiem, że jest 22:30 , ale przecież zaczął się weekend, więc chyba nie śpicie, co? Ja dodaję post ostatkami sił, zamykają mi się powieki, ale wytrwam i wszystko Wam tutaj przedstawię. Przy okazji chciałam poinformować, że moja praca - TVD/TO Females - została nominowana do filmu miesiąca luty na Podziemiu Zwiastunów! Z góry dziękuję za wszystkie oddane głosy :)
 A żebym nie zapomniała dopisać tego na końcu, to napiszę tutaj:

P R Z Y J M Ę  K O L E J N E  Z A M Ó W I E N I E ♥♥


Pierwsze zamówienie, które miałam do wykonania. Dużo ode mnie wymagało, nie bardzo potrafiłam się odnaleźć, ale ostatecznie jakoś podołałam i powstało to oto dzieło. Autorce się podoba, mi mniej. Uważam, że jestem w stanie dać z siebie więcej, ale jeżeli nie mogę odnaleźć się między aktorami, to ciężko mi również odnaleźć się w zwiastunie. Mimo wszystko cieszę się, że dostałam szanse na wykonanie tej pracy ! 

To jest już druga praca dla Niny, robiłam również zwiastun do części pierwszej opowiadania. Pamiętam, że w poprzedniej części występowała dwójka bohaterów, granych przez polskiego aktora i jakąś youtuberkę- to dopiero było wyzwanie! A ta praca mi się podoba. Bardzo łatwo pracuje mi się z aktorami z TVD i TO :) Chociaż praca była zmieniana i renderowana cztery razy :D 


Wiecie co? Chyba nie jestem najlepsza w crossoverach. Tak bardzo chciałam to zrobić, miałam nawet super pomysł, a jak przyszło co, do czego, to wszystko zawaliłam. Od kolorystyki, po dobór scen i samą fabułę. Już kiedyś robiłam crossover, za moment wam go pokażę i zobaczycie, że nie jestem w tym dobra. Chyba z tym skończę :D Ale mimo wszystko pokazuję wam trio - Caroline, Marcel i Klaus. Myślę, że to mogłaby być ciekawa historia, ale na pewno skończyłaby się dramatem. 



A to crossover, o którym wspominałam wyżej- Katherine i Ward z Agentów Tarczy. Obrzydlistwo :D 

6

  1. Moglibyście podawać linki do blogów? Ciekawi mnie córa ciemności i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cora--ciemnosci.blogspot.com
      Bardzo proszę :)

      Usuń
    2. Dziękuję! :* Mam jeszcze pytanie - w jakim programie obrabiacie filmy, kupiłyście czy pobrałyscie? Bo tez chcialabym porobić DLA SIEBIE kilka fanvideo żeby je powrzucać do sieci i czy moga być jakieś problemy karne z używaniem filmów czy muzyki z internetu?

      Usuń
    3. Ja używam Vegas Pro 13 - niestety niezbyt legalnie, ponieważ jest to naprawdę kosztowne. A co do pobierania filmów i muzyki z internetu- istnieją klipy które mają zastrzeżenia i nie można ich pobierać, ale z większością nie ma problemów. poza tym, czy cokolwiek, co pobieramy z internetu jest legalne? Używając klipów i muzyki w celach amatorskiego video, nic Ci nie grozi- nie można jednak używać ich w celach komercyjnych, czyli zarobkowych :)

      Usuń
    4. A mogłabyś mi podesłać link skąd mogę pobrać ten program? Obawiam się niestety wirusów, które są wszędzie na kopy :(

      Usuń
    5. Ja pobierałam program z chomikuj. Przy dużej ilości jest podana instrukcja- ostrzegam, ze jest obszerna i niestety nigdzie nie ma pewnosci, że nie zjawi się jakiś wirus ;/ Aby obejść wykupowanie kodów dostępu i całą resztę, należy zrobić całą masę kroków...:)

      Usuń

©Zaula