wtorek, 22 marca 2016

[ 207 - 208 ] Always and Forever


Cześć i czołem. Co tu dużo mówić? Pokażę wam coś ...




Z The Originals tak naprawdę niewiele mam wspólnego, ale od zawsze kocham historię tej rodziny. Oni są okropni, pogmatwani, łączą ich kłamstwa, manipulacje i złe uczynki, ale ostatecznie i tak staną do walki o siebie. No i wyszło kolejne fan video. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Wiadomo, że ma kilka niedociągnięć, a nawet wiele, ale ... wciąż się uczę! 



No i zamówienie dla Lily, z którym długo walczyłam. Dlaczego? Ponieważ nie mogłam odnaleźć się w magicznej tematyce. Nie takiej magicznej, którą znam, a takiej z całkowicie innej bajki. Mimo to fabuła bloga jest znakomita- polecam serdecznie! Blog jednak jeszcze nie działa, należy cierpliwie zaczekać :) Zamówienie jest moim zdaniem średnie, ale autorkom opowiadania się podoba, więc chyba wyszło dobrze. 


Z tym zamówieniem nie miałam problemów. Aktorzy wybrani do głównych ról są świetni. Tylko z chłopcami mogłabym mieć problem, ale pobrałam film, w którym występują, więc wszystko się udało. Niektóre sceny, te filmowe są ciemniejsze, bo są gorszej jakości i jakoś nie mogłam temu zaradzić. Autorce się podoba, a to najważniejsze !
Małe sprostowanie do tego, co działo się w mojej zakładce ostatnio:
Kolejka została wyzerowana, zamówienia są przyjmowane ! 
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula