wtorek, 26 kwietnia 2016

[ 212 - 213 ] I need to be with you ♥


Cześć, cześć, cześć ! ♥ 
Nie macie mnie dosyć? Czy to normalne, że jak zaczynam swoją karierę na jakiejkolwiek zwiastunowni, to ona zaczyna umierać? Co jeśli to moja wina? Może wisi nade mną jakaś klątwa? Oczywiście żartuję :D Każdy ma życie i obowiązki, rzecz jasna, ja także, ale powiedzmy kolokwialnie, że to olewam na rzecz zwiastunów :D 
Dzisiaj mam dla Was dwa, zaledwie albo aż. Sami oceńcie !



Jak zwykle moja praca nie może zakończyć się na jednej, pełnej wersji. Musi ich powstać co najmniej trzy. W tym przypadku powstało chyba pięć, ale nieważne. Po pierwsze znów nowa twarzyczka, całkiem przystojna, prawda? Dobrze mi się pracowało na fragmentach z teledysków, a do tego z Shay także łatwo się współpracuje. Monologi w tle dodały trochę tajemniczości, tak jak chciałam. Ogólnie jest to kolejna praca, z której jestem zadowolona - przestaje to więc być rzadkością! Zapraszam serdecznie do czytania opowiadania, link w opisie! 



To oto cudo powstało w całości dziś w południe. Dokładnie o 12 zaczęłam renderować film. Powstała tylko jedna wersja, co zaskoczyło nawet mnie! Początkowo zwiastun miał być dłuższy, nieco bardziej dokładny, ale ... przecież o to chodzi, aby pozostawić trochę niedomówień, prawda? Jest to film, który stworzyłam na potrzeby własne. Opowiada historię, którą opiszę w drugiej części swojego bloga. Link znajdziecie w opisie. Z tej pracy nie jestem w stu procentach zadowolona, ale ... jest lepsza, od tej, która zapowiadała część pierwszą. Pierwszy rozdział pojawi się już 8 maja! Zapraszam serdecznie do czytania! 

To by było na tyle. Mam zaległą sprawę z zamówieniem, które tkwi w mojej zakładce już naprawdę długo. Za tydzień czekają mnie matury pisemne, za niecały miesiąc ustne, więc trochę rozluźnił mi się grafik. Mimo wszystko przyjmuję tylko jedno zamówienie! W momencie, w którym z mojej zakładki zniknie to pierwsze, można składać następne !

Pewnie i tak mnie nie zrozumieliście, ale co tam :D 
Do napisania, miłego dnia, buziaki!
Dora ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula