poniedziałek, 13 czerwca 2016

[223] I do love you, you know?


Cześć i czołem. Dzisiaj mam dla Was jedno zamówienie! 
Przyjmę następne, albo i dwa :) 



Już tytuł mi się spodobał. Musiałam dodać jakieś napisy, aby nadać zwiastunowi sensu, bo nie wiedziałam jak to pokazać. Ciężko jest zrobić parę z dwójki aktorów, którzy nie mają ze sobą kompletnie nic wspólnego. Mam nadzieję, że mimo wszystko jakoś dałam radę. Nie jestem przekonana co do tej pracy, ale co tam. Chyba do żadnej swojej pracy nigdy nie byłam przekonana. Muzykę wybrała autorka, pasuje do tematyki, więc jej nie zmieniałam. Link do bloga w opisie filmu. Poza tym zrobiłam banalny błąd, ale uwierzcie, że zauważyłam go dopiero po dodaniu filmu na YT. 


Bardzo podoba mi się, że Autorzy z platformy Wattpad zaczęli tutaj zaglądać i zamawiać zwiastuny. Oby tak dalej! :* 

Do napisania, Dora ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula