piątek, 30 grudnia 2016

[264-265] I WILL STUMBLE AND FALL

Znalezione obrazy dla zapytania alice in wonderland gif tumblr 
Cześć! Jeszcze ostatni raz w tym roku coś dodaję. Właśnie taki miałam zamiar, nie chciałam czekać do nowego roku, ponieważ chciałam podsumować stary. ;D W 2016 wykonałam trochę prac, a to wszystko dzięki temu, że tak licznie składacie zamówienia. Oczywiście zdarzały się osoby, które mają całkiem inny gust od mojego. Jednak większość opinii jest pozytywnych, za co strasznie wam dziękuję! Były momenty, gdzie chciałam zrezygnować, ale właśnie w takich chwilach pojawiały się osoby, które nakręcały mnie abym tworzyła dalej. W roku 2017 nie mam zamiaru rezygnować ze swojej pasji, która coraz bardziej się pogłębia. Liczę, ze będę miała jeszcze więcej czasu i oczywiście "klientów" ;D 
Wam oczywiście życzę, udanego Sylwestra, a w Nowym Roku spełnienia marzeń i zrealizowania postawionych sobie celów! ;)

Zwiastun dla Duśka :3
Największy problem miałam z dobraniem postaci ;D W końcu zdecydowałam się na Milę Kunis i w sumie sporo było z nią ciekawych materiałów. Wygląd napisów mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu ;)


Zwiastun dla Cavaletti

 
Pierwszy raz robiłam coś tej tematyce. I w sumie całkiem przyjemnie mi się robiło ten zwiastun, teraz jednak widzę kilka niedociągnięć. Myślę, że jeszcze nie raz stworzę coś w takim klimacie ;D

To wszystko na dzisiaj. Przyjmuję zamówienia ;D

 

3

  1. Dziękuje, zwiastun jest wspaniały, masz naprawdę ogromny talent ♥ Wspaniale dobrałaś aktorów :D
    Szczęśliwego Nowego Roku xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, szczerze mówiąc, że dostanę go tak szybko, ale...
    JEST PRZEGENIALNY.
    Tak się wciągnęłam, że aż podniosłam z krzesła, kiedy się skończył, i takie: "Jeszcze"!". :D
    Cudowny, naprawdę, bardzo mi się podoba, klimatycznie wciąga i osobiście nie widzę żadnych niedociągnięć :D
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

©Zaula