wtorek, 10 stycznia 2017

[266] I LOVE YOU ♥


Cześć :)
Od pewnego czasu nie mam zamówień, a co za tym idzie, nie mam motywacji do tworzenia filmów. Wiem, że poniekąd jest to spowodowane faktem, że Podziemie Zwiastunów przestało istnieć i nie ma miejsca, w którym można byłoby dowiedzieć się o istnieniu zwiastunowni takich, jak Double Nik. Wydawałoby się, że Podziemie miało małą oglądalność, ale wiem z doświadczenia, że niektórzy zaglądali tam codziennie. Być może nie byli aktywni, nie komentowali i nie brali czynnego udziału w organizowanych konkursach, ale byli obecni. Dawniej byłabym pierwszą, która prosiłaby o wznowienie tego bloga. Wiem do kogo się zgłosić i jak sprawić, aby Podziemie wróciło. Boję się jednak, że zawiodę. Ze względu na mój nowy tryb życia nie mam za wiele czasu na regularne zaglądanie tu. Coraz bliżej mi do wieku, w którym odcina się nastoletnie przyzwyczajenia. Wiele z nas odeszło, prawda? Monica, Domi i założycielki dawnych, popularnych blogów. Stało się tak ze względu na to, że im bardziej przyśpiesza nasze życie, tym mniej czasu i chęci mamy na stare, dobre nawyki. Kocham to miejsce, chociaż powolutku wymiera i chociaż póki co nie chcę rezygnować, to wiem, że na każdą z nas przyjdzie pora. 
Gdyby ktoś z Was chciał zająć się przywróceniem Podziemia, albo założeniem nowego bloga o podobnej działalności, to z chęcią pomogę! Znam osoby, do których można się zwrócić. Znam wiele osób - jestem naprawdę pomocna :D

A dzisiaj przychodzę do Was z filmem w normalnej dla mojej osoby tematyce. DELENA staje się powoli klątwą. Gdzie się nie obejrzę, jakiej piosenki nie usłyszę, jakiego filmu nie obejrzę - już mam przed oczami historię tej dwójki. Może to dziwne, niektórzy powiedzą, że chore, ale ja to nawet lubię. Przynajmniej wiem, że w pędzie codziennego życia wciąż jest we mnie cząstka tej Dory, która była aktywna na blogspocie i w świecie Pamiętników Wampirów :) 

Mam nadzieję, że filmik wam się spodoba!



PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA! ♥

2

  1. Moim zdaniem blogspot po prostu umarł xd zwłaszcza jeśli chodzi o FF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Widzę to. Chociaż widzę też, że niektórzy starają się utrzymać na powierzchni. Z tym, że to ma coraz mniej sensu :D

      Usuń

©Zaula