środa, 8 lutego 2017

[ 267 - 268 ] STRACH


No i znowu ja, moi mili!

Ostatnio mam bardzo mało czasu na robienie zwiastunów. Właściwie, mam go coraz mniej. Nie mam nawet szansy, aby porządnie do czegoś przysiąść. Nie pozwala mi na to mój nowy tryb życia. Praca często daje mi w kość tak bardzo, że chociaż chcę, to nie mam siły, aby cokolwiek zrobić.
Dlatego czas oczekiwania na zwiastuny ode mnie się wydłuża - bardzo się wydłuża. 
Dawniej byłam w stanie zrobić zwiastun w dwa dni. Teraz zajmuje mi to niemalże dwa tygodnie.
Przepraszam, ale nic na to nie poradzę. Mogę jedynie prosić Was o odrobinę wyrozumiałości i cierpliwość. 

Przy okazji chciałabym Was zaprosić do czytania mojego nowego opowiadania : SIEDEM DNI ♥



Ta praca to kolejny powrót do mojej przeszłości. Mimo to nie poradziłam sobie z nią od razu. Co to, to nie! Były poprawki, z czego się cieszę, bo dzięki temu między mną, a zamawiającymi nawiązuje się współpraca, która jest podstawą do dobrego prosperowania tej strony. Mam nadzieję, że film spodoba się i Wam, bo ja jestem z niego w miarę zadowolona! 



A tutaj nie było ani szczegółowego opisu, ani konkretnej wizji twórczej - zabrałam się do tego zwiastunu zupełnie w ciemno. I muszę Wam powiedzieć, że wyszło mi nieźle. Prawda?! :D 

Życzę Wam miłego popołudnia i jutrzejszego dnia. Obyście wstali prawą nogą, koniecznie! 
Do napisania ♥ 

4

  1. Oba genialne, ale moim faworytem jest 'strach' :D Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz ogromnie ci dziękuję ♥ zwiastun już za chwilkę pojawi się na blogu. :D

    OdpowiedzUsuń

©Zaula