środa, 22 lutego 2017

[ 273 - 274 ] PRISONER.


Cześć i czołem. Dora z tej strony.
Nie będę się rozpisywała na temat tego co się u Nas dzieje. 
Wciąż jesteśmy tu same. Wciąż przyjmujemy zamówienia i robimy to z ogromną przyjemnością.
Chciałybyśmy tylko żeby strona trochę ożyła, a bez pomocy się to nie uda.
Jesteście zainteresowani robieniem zwiastunów? Chcecie spróbować swoich sił?
Napiszcie do Nas na: zwiastuny.doublenik@gmail.com



Zamawiającej bardzo spodobał się ten film, w przeciwieństwie do mnie. Uważam, że stać mnie na więcej. Mimo to jestem z siebie dumna, bo stworzyłam zwiastun z niczego. Nie dostałam konkretnego opisu, tylko dwa krótkie zdania, z których musiałam wyczytać historię i przedstawić ją w filmie. Oto i on. Nie jest najdłuższy i najlepiej skonstruowany, ale to kolejna praca do mojej kolekcji. 

Ta praca z kolei pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości. Cała reszta mi się podoba. Miałam maleńki problem ze znalezieniem materiałów z Tylor, ale ostatecznie jakoś mi się to udało. Najważniejsze: zamawiająca wydawała się zadowolona :) 

W kolejce pozostał mi jeszcze jeden zwiastun, więc: PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula