piątek, 3 marca 2017

[275 - 278] Don't Need Permission

Znalezione obrazy dla zapytania titanic gif tumblr'

Cześć i czołem! ;D W końcu stwierdziłam, że dodam teraz tą notkę. Mogłam i wcześniej, ale czekałam na jakieś zamówienia, a z racji że do tej pory się nie pojawiły przybywam z czterema filmikami fanowskimi. Wspominałam, że mam dużo wolnego czasu, przez małe problemy zdrowotne, także wykorzystuję go w pełni. ;D Założyłam również nowy kanał na youtube, gdzie właśnie będę dodawała właśnie fanvid'y. Także zapraszam również TUTAJ.
Zapraszam do składania zamówień i zgłaszania się do naboru. ;)








2

  1. Christian i Ana - cudo !
    Podobnie jak Rose i Jack *.*
    Jestem zachwycona, poważnie :D
    Zawsze powtarzam, że dzieki Tobie wzięłam się za robienie zwiastunów, bo jesteś moją inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu jak mi miło *.*
      No to widzę, że ta nasza inspiracja działa w obie strony, bo ja często jak nie mam weny zaglądam do twoich prac <3

      Usuń

©Zaula