sobota, 8 kwietnia 2017

[ 280 - 281 ] Old stories for you ♥


Cześć kochani.
Przychodzę do Was, żeby pokazać Wam kolejne, wykonane przeze mnie zamówienia, ale zanim to zrobię, chcę Was zaprosić do jednego miejsca.
Po pierwsze chciałabym, abyście wiedzieli, że moja historia tak naprawdę rozpoczęła się na Zwiastunowej Wyspie, gdzie zostałam przyjęta bardzo ciepło i przede wszystkim dostałam szansę na rozwój swoich umiejętności. Tam poznałam całą masę wspaniałych ludzi, doznałam ciepła i zrozumiałam, że ta społeczność - społeczność blogspotowa - zawsze będzie moją rodziną.
Jestem prawdopodobnie jedyną, tak sentymentalną osobą w tym miejscu, ale dzisiaj - wstyd mi, że stało się to tak późno - odnalazłam galerię zwiastunów na zwiastunowej wyspie, dzięki czemu mogłam obejrzeć masę moich starych prac. Poczułam się tak, jakbym znów była członkiem tamtej załogi i zrobiło mi się ciepło na sercu.
Jeśli chcecie zobaczyć, jak dawniej wyglądały moje prace - robione z gifów w Movie Makerze - zapraszam Was do Galerii Zwiastunów, gdzie będziecie mogli porównać moje obecne filmy, z tymi starymi. Niezły ubaw, mówię Wam :D
Pozdrawiam założycielkę ZW, Maggie i całą resztę załogi. Jesteście wielkie!  ♥♥ 



Ta praca nie została jeszcze oceniona przez Zamawiającą ze względów czysto technicznych. Mam cichą nadzieję, że film się spodoba i nie będę musiała go poprawiać. 




A z tej pracy jestem dumna. Wydaje mi się, że dobrze zinterpretowałam zamówienie i pokazałam wszystko, co Zamawiająca chciała zawrzeć w zwiastunie. Mam mały problem z retrospekcjami - nigdy nie wiem jak je zaznaczyć, żeby się odróżniały od reszty filmu. Mam jednak nadzieję, że w końcu uda mi się to zrobić. 


Co do zamówień, które wciąż czekają w kolejce. Ostatnio mam mało czasu i jest mi ciężko zrobić zwiastun w tak szybkim tempie, jak robiłam to dawniej. Pracuję, mam masę zajęć i spraw do załatwienia. W miarę możliwości staram się utrzymywać kontakt z wszystkimi, którzy składają u mnie zamówienia. Mam nadzieję, że długi okres oczekiwania Was nie zrazi i wciąż będziecie chcieli, abym wykonywała dla was zwiastuny. 

Pozdrawiam, Dora ♥ 

1

©Zaula