czwartek, 11 maja 2017

INFORMACJA!!!

Cześć! Dzisiaj przychodzę z szybką notką informacyjną. Jak zapewne zauważyliście moja ostatnia notka pojawiła się dwa miesiące temu. Moja nieobecność była spowodowana masą obowiązków związanych z maturą. Myślałam, że uda się to wszystko pogodzić jednak nie udało się. Jednak teraz wracam ze zdwojoną siłą. 
Na mojej podstronie pojawiło się kilka zamówień, które przyjęłam. Jednak po takim czasie nie wiem, czy zamówienia te mają być wykonane czy nie. Dlatego wszystkie komentarze zostały usunięte, a zamawiających jeżeli nadal zależy im na wykonaniu pracy proszę o ponowne złożenie zamówienia. Tym razem z czystym sercem mogę obiecać, że zwiastuny pojawią się bardzo szybko ;) Oczywiście zachęcam też pozostałych do składania zamówień.

Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula