środa, 20 stycznia 2016

[185 - 187] Everybody got their way.

Hejka, jak pewnie zdążyliście zauważyć, długo mnie tu nie było. Wpłynęło na to parę czynników na które po części nie miałam wpływu, ale w następnych tygodniach postaram się poprawić.
Jednak w czasie mojej nieobecności na zwiastunownii zrobiłam pare vidów, które chce wam pokazać.

Pierwszy z filmików zrobiłam dość dawno, ale jakoś nie było okazji go pokazać. Jest to fan vid skupiający się na fabule Plotkary, czyli o jednej z moich ulubionych par - Chuck'a i Blair. 
A oto następny wynik mojej twórczości, tym razem na podstawie Gry o Tron.

 I wreszcie ostatni filmik, sprzed kilku dni.

Oczywiście od tej chwili oficjalnie przyjmuję zamówienia.
Mam nadzieję, że filmiki Wam się podobają i zachęcam do składania zamówień.
Domili

1

  1. Hej, mogę spytać w jakim programie przerabiasz film? :)

    OdpowiedzUsuń

©Zaula