wtorek, 26 stycznia 2016

[188]- Everyone has something of a psychopath





Dobra. W końcu mogę powiedzieć, ze mam w 100% czyste konto. W końcu mogę ze spokojem przyjąć jakiekolwiek zamówienie za które teraz będę stokroć dziękować :) Ale nie narzekając, zapraszam do oglądnięcia dłuuuuugo wyczekiwanego zamówienia, zrobionego w lepszej odsłonie mojego programu do robienia wszelakich filmików :3

Zamówienie dla: Trampkowa księżniczka

Szczerze? Jestem w miarę zadowolona z efektu końcowego. Nie wspomnę, że kiedy już miałam zamiar zabrać się za zrobienie zwiastuna, zepsuł mi się komputer i zmuszona byłam na nowo uczyć się programu, na nowych komputerze, gdzie ściągnęła mi się jakaś nowa, ulepszona wersja. Więc pomijając sprawy natury technicznej wszystko wyszło w miarę okay, jak dla mnie. Jeżeli jest coś co chciałabyś żebym zmieniła- pisz.

Do usłyszenia! :)
Natalia G 

2

  1. Końcówka mi się strasznie podoba :)
    Można link do bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najedź nazwę autorki bloga, ale z tego co wiem jeszcze nie zaczęła nic publikować :)

      Usuń

©Zaula