niedziela, 23 października 2016

[245] INVINCIBLE


Cześć kochani.
Przychodzę do Was dzisiaj ze względu na to, że po prostu chciałam tu na chwilę zaistnieć. Wiem, samolubne, ale nic nie poradzę.
Zwykle przychodzę z zamówieniami, co najmniej dwoma i jakimś fanvideo, ale dzisiaj mam dla Was tylko jedną pracę.



Praca nie była trudna, wręcz przeciwnie! Autorka określiła od A do Z jak chce, aby wyglądał ten film, a ja jedynie spełniłam jej życzenie :) Cieszę się, że jej przypadł do gustu. Dla mnie mógłby być lepszy, ale znacie mnie - nigdy nie jestem do końca zadowolona.

Wiem - obrazek nie ma nic wspólnego z zwiastunem. Ma jednak dużo wspólnego z moim złamanym sercem. Mój ukochany serial Pamiętniki Wampirów dobiega końca. W piątek miał premierę ósmy, ostatni sezon i naprawdę nie potrafię opisać jakie emocje we mnie wzbudził. Powiem jedno: będę tęsknić!

#TVDFOREVER
#DELENAFOREVER

Pozdrawiam, Dora ♥

4

  1. Jeszcze raz dziękuje za zwiastun! Jest świetny i dokładnie taki chciałam. Pozdrawiam i życzę dużo weny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jeszcze: cieszę sie, że dałam radę i polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  2. Śliczny zwiastun!❤ podoba mi się tak samo, jak Twoje wszystkie inne prace! :3 Dobra robota!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

©Zaula