środa, 2 listopada 2016

[ 256 - 248 ] As Long As You Love Me ♥



Cześć i czołem.
To znowu ja, tym razem z większą ilością filmów dla Was.
Mam dwa zamówienia i jedno fanvideo. Mam nadzieję, że się Wam spodobają ! 
NABÓR DO ZAŁOGI OTWARTY, ZAPRASZAMY DO WYSYŁANIA ZGŁOSZEŃ ♥ 

UWAGA SPOILER!!!
Uważam, że fakt, że Damon wraca w myślach do pierwszego spotkania z Eleną jest najpiękniejszym prezentem, jaki Julie Plec mogła dać wszystkim fanom DELENY. Dziękuję jej za to i kłaniam się nisko, ze łzami w oczach i szalenie szybko bijącym sercem. Oby tylko Sybil nie udało się tego zaprzepaścić na zawsze ♥

Tutaj miałam dylemat, bo aktorka nie określiła aktorów. Podała mi jakiś tam przykład, kolor włosów, a ja musiałam sama zadecydować kto odegra daną rolę. Wybrałam aktorów z PLL i nie ukrywam, że zrobiłam to po to, aby było mi łatwiej. Zmieniałam też muzykę, ale ostatecznie zamawiającej film się podoba, a to jest NAJWAŻNIEJSZE! Nie zapominajcie nigdy o zasadzie : klient nasz pan! 

Ten zwiastun miał wyglądać zupełnie inaczej, ale zawiodło moje skupienie. Zwyczajnie w świecie nie doczytałam całego zamówienia i pominęłam napisy, które zamawiajaca chciała, abym wstawiła do filmu. Zauważyłam to dopiero po oddaniu zamówienia i nie poprawiałam, ponieważ zamawiająca nie poruszyła tej kwestii. Uwielbiam tematykę Drugiej Wojny Światowej, a to opowiadanie zapowiada się BARDZO dobrze! Zachęcam Was do zajrzenia! 

No i w końcu jakieś fanvideo. Zorientowałam się, że odkąd jako tako potrafię obsługiwać się programem do montowania filmów nie zrobiłam żadnego video z tą dwójką. A przecież kocham ich ponad wszystko! Mam jakiś poważny problem z kolorystyką i jakością filmów, do których mam dostęp. Staram sie nad tym pracować, ale czasami nie jestem w stanie przeskoczyć pewnych spraw. Jak zwykle : nie jest najgorzej, ale mogłoby być LEPIEJ!
Przyjmuję zamówienia.
Dora ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

©Zaula